De Vereniging

De vereniging – lidmaatschap

Vogelvereniging Haarlemmermeer is opgericht in 1962 en aangesloten bij de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers, afdeling Z15.

Ons eigen clubgebouw vindt u aan de Marialaan 86 te Zwanenburg.

De vereniging geeft een regelmatig verschijnende nieuwsbrief uit met mededelingen, informatie en door de leden geschreven artikelen.
Stuur uw kopie naar; redactie clubblad

Wij zien u uiteraard graag komen als nieuw lid van Vogelvereniging Haarlemmermeer, de contributie bedraagt:

• voor A-leden € 45,00 per jaar
  • voor B-leden en jeugdleden € 27,00 per jaar
  • voor donateurs (minimaal) € 15,00

Aanmelden als lid kan per e-mail of per post. Maar ook via ons aanmeldformulier.

Toch liever via de post of e-mail uw aanvraag versturen? Gebruik dan onderstaande gegevens voor het versturen hiervan:

Stuur uw aanmelding naar de secretaris:
Ben v. Kerkwijk
FI. Nightingalestraat 94
2133 EE Hoofddorp
E-mail: benvankerkwijk@gmail.com
Tel: 023-5611024

* Uw lidmaatschap opzeggen dient voor 31 december te geschieden voor het jaar daarop, dit moet minimaal drie (3) maanden voor deze einddatum worden opgezegd. Ook dit kan per post of e-mail aan de secretaris, maar ook middels onderstaande formulier.

Eenvoudig aanmelden als nieuw lid?

U snel en eenvoudig aanmelden als nieuw Lid van Vogelvereniging Haarlemmermeer?

Vul eenvoudig onderstaand formulier en wij nemen spoedig contact met u op.

PS: Afmelden kan uiteraard ook via onderstaande formulier en dient 3 maanden voor 31 december te geschieden.